fredag 24. januar 2014


 
Da ble det jo vinter i år også da. Det blir jo koseligere og lysere når det kommer litt snø. Til helgen blir det årets første langrennstur. William er klar og har hatt testrunder i hagen så vi får håpe det går bra.
 
Året har vært fint så langt. Jeg har klart å holde målene om å trene. Startet allerede i oktober og har faktisk klart å trene 3 dager i uken med noen få unntak. Jeg har kommet i gang med studiene mine og levert første oppgave. Forrige uke hadde Mikael og jeg en helt fantastisk tur til New York. Shopping, Champagne, Broadway show (Phantom of the Opera) og romantisk spasertur i Central Park. Kan anbefales på det sterkeste.
 
Tok en runde i hagen i går og det ser ut som plantene mine har det bra. Og så har jeg jo selvfølgelig noen tanker om forandring i stue og spisestue. Litt utskiftninger, pussing og maling, så vi får se hva året bringer.
 
Vel helgen kommer snikende på nå så kos dere masse og gjør noe gøy med barna ute.
 
Bianca
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren