tirsdag 21. mai 2013

Sommer


 
Sommer endelig! Denne helgen har jeg nytt fine dager i hagen med planting av blomster, luking og bare pusle rundt og titte på blomstene. Tulipanene har begynt å blomstre;0) Den ene magnoliaen har fått en blomst og det var stor lykke. Jeg trodde ikke det skulle komme noen blomster første år etter at  de ble plantet så jeg ble veldig overrasket.
 
Vi var heldige å fikk starte sommeren tidlig i år. En uke på Kreta med hele min familie. Deilig sol, strand, mat, basseng og lykkelige barn. Hva er vel bedre en det. Var helt greit å komme hjem til Norge den 16 og kjenne at det ikke lenger var kaldt i luften. 17 mai Drøbak ble jo kjempefin. Etter toget var det innom hjemme og få på seg noe litt mer sommerlig. Feiret resten av 17 hos gode venner.
Lørdag var vi på besøk hos svigerfamilien på Majorstua med Eurovision og det hele.
Søndag var det enedelig tid for å nyte hagen og hvilket nydelig vær vi fikk.
Jeg elsker denne tiden av året. Det er terapi for hele kroppen å pusle i hagen.
Ha en fin uke dere.
 
Bianca
 




3 kommentarer:

  1. Ja, det er ei herlig tid med eksplosjon i hagen. Kos deg vidare, frå MaJE.

    SvarSlett
  2. Flotte bilder! Nydelige blomster og jeg likte veldig godt plantestigen/hylla di :)
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det. Plantestigen kjøpte jeg på plantasjen i fjor og jeg elsker den. Pynter veldig opp ved inngangspartiet. Om vinteren har jeg lyng i pottene. Ha en fin uke og sommer.
      Bianca

      Slett

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren