mandag 6. mai 2013

Sol og vår



 
Da var det mandag og for min del en kort uke. Reiser til Kreta på torsdag. Gleder meg masse til sol, bading og varme. Denne helgen har vært utrolig morsom. Mamma kom på torsdag og var her helt til i går og mine 2 søte tantebarn kom på fredag kveld og var her til i går de og. William har storkost seg med besøk. Lørdag var en trist og regnfull dag, men i går var det jo sol hele dagen. Fikk virkelig sommerstemning, endelig. Etter å ha vært ute hele dagen i hagen nøt jeg de siste timene på daybeden på balkongen. Der er det lunt og godt og til og med leggene fikk litt sol på seg;0)
 
Balkongen har blitt pyntet med litt sommerblomster og et bitte lite oliventre. Får håpe de ikke dør mens vi er på ferie. Ellers er det en hel haug med både tulipaner og perleblomster som spirer. Gleder meg til å se de i full blomst. Håper bare så indelig at de ikke springer ut når vi er borte og så spiser Bambi opp alle sammen....Får vel slenge ut litt blodmel før jeg drar.
 
Vel når jeg kommer hjem i dag er det bare å finne frem sommertøyet og begynne å pakke.. Jippi.;0)
 
Ha en fin uke og nyt solen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren