onsdag 3. april 2013

Oppussing soverom





 
 
Da er påsken helt over, men våren er her og det gjør oss glade. Trenger virkelig det nå etter den lange vinteren vi har hatt. I påsken hadde vi to dager barnefri og fikk da oppgradert soverommet. Vi har siden vi flyttet inn kun hatt helt hvite vegger her i påvente av at den ene veggen skulle tapetseres. Tapet og alt var bestemt allerede før vi flyttet inn, men vi har ikke fått rotet oss til å gjøre det før nå. Tapeten fant jeg på nettbutikken www.tapetgalleriet.no og jeg ble forelsket med en gang. Denne heter Zaria W5510-03(1) og er fra Osborne & little. Tapeten er sølvfarget og har lys lilla blomster og mørk lilla blader. Jeg ble strålende fornøyd. Rommet føles så mye mer hjemmekoselig nå i  forholde til det hvite sterile det var før oppgraderingen.
 
Ha en fin uke
 
Bianca



Stjerneknotter i lilla fra Sofies Villa.

1 kommentar:

  1. Nydelig tapet du har valgt! Jeg klarer aldri å få nok av tapeter, og ser at du til og med har det på bloggen din :P som bakgrunnsbilde.

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren