mandag 11. mars 2013

Turist i egen by




Nok en helg med nydelig sol. Det var kaldt på lørdag og søndag, men sol. Helgen startet med nydelig vær på fredag. William og jeg var ute i mange timer og koste oss i hagen. Vårtegn når gutten vi ha gressklipperen sin ut av garasjen og leke med den. På lørdag skulle William sove over hos besteforeldrene sine på Majorstua. Vi bestemte oss derfor for å gå ut å spise på Nodee og tok inn på hotell Royal Christiania. Det var veldig spesielt å bo på hotell i Oslo. Har jo bodd her nesten hele livet, men aldri på hotell. Deilig å være turist i Oslo. Barnefri, svømmebasseng, nydelig middag og noen drinker i baren.
Søndag morgen var jeg litt redusert, men en liten tur på operataket ble det. Blir stilig med den nye skylinen i Oslo. Kjører jo forbi med Drøbaksbussen hver dag så jeg får fulgt med på utviklingen selv om jeg har flyttet ut av byen. Blir nok veldig bra når alt blir ferdig. Kan jo minne litt om en krigssone foreløpig.
 
Ha en fin uke
 
Bianca
 
 

Utsikt fra hotellrommet
 
 
 
 
Toad og Toadette Mariospillene

 
Mekker litt på  gressklipperen



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren