mandag 4. mars 2013



 
 
Da var det mandag og en helt fantastisk helg er over. Det har jo vært så nydelig vær hele helgen. Jeg for min del tok et glass vin ute på balkongen på lørdag. Så deilig. Nå ser jeg virkelig frem til at snøen blir borte og at det spirer og gror igjen. Inspiserte litt i går og det er masse knopper på Magnoliaene, syrinen og epletreet. Gleder meg til både de og tulipanene og perleblomstene står i full blomst. Spent på å se om rosene har overlevd vinteren.
 
I går gikk vi en tur i skogen. Deilig å grille pølser og drikke kakao i solen. Da vi kom hjem var det så deilig og varmt at vi måtte være ute i hagen litt. Hakke litt is og fjerne litt snø. Vi bygget en liten snøborg til stor glede for William.
 
Ser det er meldt mye sol og fint vær i uken som kommer også, så dere får bare nyte.
 
Bianca



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren