torsdag 31. januar 2013

Ole Brumm rom


God torsdag morgen. I går kveld satt jeg å så på gamle bilder og kom over disse av babyrommet til William. Det er fra da vi bodde på Hoff/Smestad. Så koselig å se igjen. Ole Brumm for alle pengene;0) Jeg har selv alltid elsket Ole Brumm så da jeg visste at jeg skulle få en gutt var jeg snar med å finne Ole Brumm pynt til rommet hans. Veggdekor, sengetøy, pledd og sengekant er bestillt på http://www.kidsparadise.no/. De har ikke disse lenger, men nye fint til barnerommet. Fleecepleddet som henger på sengen er nå William sitt koseteppe. Det ble hans koseteppe fra han var et år gammel og har vært med i tykt og tynt. William har stått hylende og grått og sett teppe spinne rundt i vaskemaskinen. Jeg gjorde visst akkruatt det samme med min kaninbamse da jeg var liten:0)
Vel det er da man tenker at tiden har gått så alt for fort. Lille gutten blir jo 4 til sommeren og har virkelig blitt en stor gutt.
 
Vel ha en fin dag dere og så kommer helgen snart.
Jeg for min del gleder meg til å ha venner på middag på lørdag, med barnefri.
 
Bianca
 
 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren