tirsdag 8. januar 2013

2013




 
 
Da er julen offisielt helt over. Alt ble pakket ned på lørdag. Deilig å få det bort egentlig. Man gleder seg så i forkant og koser seg med baking og pynting, men når julen er over er deilig at alt er som normalt igjen. Det føles så lyst og tomt.
 
Nå er det bare å se frem mot våren og nye prosjekter. Bestillte ny tapet til soverommet rett før jul. Planen er å tapetsere den ene veggen. Har også noen planer for hagen som jeg ser frem til og så gleder jeg meg som en liten unge til å se alle blomstene og plantene mine i full blomst.
 
Fikk hegt opp ny lampe på kjøkkenet rett før jul. Jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Klokken er også ny.
 
 
Ha en fin uke og et fantstisk 2013.
 
Bianca
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren