fredag 12. oktober 2012

Drøbak sentrum

 
Fredag kveld er alltid like koselig. Hele familien har kost oss med norske talenter. Nå er minsten i seng og jeg nyter et glass godt forran peisen. Tidligere i dag var jeg i Drøbak sentrum og tok noen bilder. Det er så flott å gå tur om høsten så lenge det ikke er regn. Man kan trygt si at de er frisk luft ute om dagen og fargene er så flotte.
 
  Balkongen har blitt pyntet med denne flotte Pernettya Mucronata. Bærene er så fine.
 
Ha en fin helg. Vi skal på kino i morgen. William sin første gang på kino.
 
Bianca
 

Lyst og Lysthuset er to interiørbutikker her i Drøbak som jeg elsker. Her har de masse fint.
 


 
Nissehust. Her selger de nisser og julepynt året rundt.
 
 
Julenissen postkontor.
 
 
Lille Due. Min favorittbutikk i Drøbak. De selger masse flott interiør og har i tillegg masse Chill Norway klær. Love it. Om du legger turen til Drøbak er det et must å ta en tur innom.
 
 
Biblioteket i Drøbak.
 
 
 
Plukket mine siste Georginer i dag. De tar seg godt ut i denne lille søte vasen. Nå som høsten er her og man ikke er like mye ute er det koselig å ta med seg litt av det flotte som fortsatt er ute i hagen inn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren