onsdag 31. oktober 2012

 
Da er det onsdag igjen og vi er halveis i uken. Nå er det virkelig blitt vinter ute. Det snør og den nye Canada Goose jakken min har blitt testet. I love it. Disse bildene tok jeg på torsdag og det ble de siste høstbildene i år. Fint at jeg tok de for ellers hadde det ikke blitt noe av. Høsten ble alt for kort for meg i år. Nå er det bare å gå i dvale og lengte etter våren;0) Gleder meg til å se at det spirer og gror igjen. Fint at vi ihvertfall har noe å se frem til i Desember. Jeg elsker julen ellers syns jeg vinteren er ganske lang og fæl.
Ha en fin resten av uken.

Bianca



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren