fredag 21. september 2012

 
Da er det helg igjen og sola skinner. Nydelig å sitte på balkongen og lese blader i dag. Forrige helg kjøpte jeg nye pledd på Nille og de ble fine ute. Deilig å slenge rundt seg på kvelden. De var også veldig billige så da gjøre et ikke noe om noe skulle skje med de. Hortensiaen har jeg flyttet fra kroken bak huset til bakongen oppe. Det er den vi bruker mest nå som det er kaldere i luten.  I morgen reiser vi til Strømstad på spahotell. Det blir deilig å komme seg litt bort og bare kose oss og slappe av. Nederst tok jeg med et bilde av piccadilly rosen min som kom ut nå på tirsdag.
God helg alle sammen.
Bianca
 
 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren