fredag 7. september 2012

Garden girl


 

 


Da var det endelig fredag og gjett om jeg gleder meg til kl blir 1500. Solen skinner og mor kommer på besøk. Mikel skal til Marbella med jobben sin den heldigrisen.
 
Var på Oasen Drøbak i går for å kjøpe noen nye planter og da så jeg at det hadde fått inn masse fint fra garden girl. Her er noen av mine favoritter. Hint jeg har bursdag om ikke så mange dagene. Skulle gjerne hatt de flotte rosehansken når jeg steller mine vakre roser. Så forresten i går at det var kommet masse nye knopper. Nå har jeg passet på å strø rundt med blodmel og dyppe oasis i blodmel. Har litt av begge deler, men det har holdt Bambi unna.
God helg.
Bianca
 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren