onsdag 23. mai 2012

Sommer



Da endelig er sommeren i gang. Nå har vi hatt noen veldig fine dager med sol og høye tempraturer. Det er jo bar så deilig. I dag har jeg plantet noen urter, tomater og chilli som jeg har satt i det nye drivhusskapet mitt. Så får vi se om det blir noe av det. Mens jeg plantet tok William sitt første utendørs bad. Kun i en liten balje, men det var nok ganske forfriskende. Har lovet at om det blir like fint i helgen så tar vi frem bassenget hans så da blir det nok stor stas. Vi skal plante hekk denne helgen så da er det bra at lillegutt har noe å holde på med.

Har tatt med et bilde av oliventreet mitt som jeg fikk for et par uker siden. Det er så fint.
Da gleder vi oss til helg og fortsetter å nyte de fine dagene som kommer.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren