mandag 28. mai 2012

Hekk


Da har vi hatt en flott helg med nydelig sommervær. Familien min var her fra fredag til lørdag og på lørdag ble det planting av hekk. Vi er strålende fornøyde med resultatet. Vi plantet Thuja smaragd og den  der veldig fin i fargen. Nå må den bare vokse seg tett og fin. De er 80 - 100 cm og er plantet 2 pr meter.Vi gravde hull til plantene (Mikael sin jobb), fyllte hele hullet med vann (pappa sin jobb), satte plantene i hullet (William sin jobb) og fyllte på med jord (min jobb). Dette er i følge den hjelpsomme damen på Plantasjen den beste måten å plante Thuja på.

Ellers har vi både badet og løpt gjennom hagesprederen. Hagesprederen ble en suksess både på lørdag og søndag. Når det er over 30 grader i solen trenger meg man å avkjøle seg. Fra i går til i dag hadde vi besøk av Stina og Sveinar så da hadde William en å leke med og det er alltid stas. Det har også gått en del is og bær i sommervarmen.

Blir en kort arbeidsuke for min del. Allerede på torsdag får vi besøk fra Canada og derfor har jeg tatt fri på fredag. Blir veldig koselig å se igjen familien til Mikael.
Ha en fin uke alle sammen så får vi håpe at disse dagene med herlig vær ikke var alt vi fikk av sommer i år.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren