søndag 6. mai 2012



Å for en deilig søndag. Vi har jobbet hele dagen så nå var det deilig å sette seg ned forran laptopen litt. Vi har fått ryddet ut at det ekstra soverommet og nå har det blitt trimrom. Nå har vi ingen unskyldning til å ikke trene. I går kjøpte vi en søt liten tv med innebygget dvd spiller så da kan jeg fortsette med zumba som jeg så godt i gang med i fjor. Det er jo kjempegøy.

Ellers har vi vært en tur på Hageland og kjøpt noen nye blomster og jord. Lyngen som var ved inngangspartiet var helt inntørket og har blitt byttet ut med de flotte blomstene over og i plantestigen har jeg også fått noen nye fine blomster. På balkongen nede har jeg plantet buksbum så nå står ikke rottingpottene tomme.

Gleder meg til nye hageprosjekter. I morgen kommer kommunen og måler opp tomtene så da kan vi starte med litt hekkplanting. Dette blir så bra.

Ha en fin uke alle sammen.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren