lørdag 19. mai 2012

17 Mai


Her er noen bilder fra selveste 17 mai. Alle var så bekymret for været i forkant, men så ble det jo bare en liten regnskur hele dagen.  Dagen startet som i tro tradisjon med god frokost og et glass champagne. Etter frokost gikk vi i barnetoget her i Drøbak. Det var veldig koselig. Er veldig lenge siden sist jeg gikk i tog. Mamma og svigerfar var også med.

Etter toget gikk vi hjem til resten av familien og koste oss med grillmat, jordbær, is, ostekake, kanelboller og masse annent godt. En veninne og familien kom også på besøk så da fikk William to lekekompiser. Veldig koselig. Håper dere alle hadde en fin 17 mai feiring.

Under har jeg lagt ved bilde av den flotte bunaden min som min kjære mamma har sydd til meg. Jeg er så stolt av den at jeg måtte legge ved et par bilder av den. Gammelt bilde da jeg ikke tok noen bilder i år.




Verdens beste ostekake



Beltestakk fra Telemark med lilla broderier.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren