lørdag 28. april 2012



Lørdag morgen og det er nydelig vær ute. Håper det fortsetter hele dagen så vi kan kose oss ute for første gang på en stund. Ser at det er meldt litt bedre vær fremover så det skal bli bra. Her på morningen er William og jeg oppe. Mor leser det nye Vakre hjem og Intriør og William ser på NRK Super.

Har vært rundt og tittet litt og ser at vi har morgen sol på terrassen. Bilde er tatt kl 0900 så det blir nok til at vi spiser frokost her i sommer. Å det skal bli så koselig.
Lavendlene mine har vokst seg dobbelt så store på en uke så jeg må vel få tak i noen større potter til de. Planen er å plante de ut i blomsterkassene vi skal bygge. Vi har planer om å bygge en lang blomsterkasse langs støyskjermen som vi kan plante klatreplanter og div i. Dette så jeg i en episode av Tid fo hjem. Spennende å se om vi får det til.

Ellers er jeg som dere ser godt i gang med bestemor lappe teppe nr 2. William i sommerlige farger fra Vossatassar. Han skal få seg en klipp i dag blitt langhåret gitt.

Ha en fin lørdag alle sammen!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren