mandag 9. april 2012

Katten Sylvester

 

Siste dag i påskeferien. Det har gått så alt for fort. Vi har ihvertfall kost oss masse. I går hadde vi innedag. Vi var inne hele dagen og så på film og koste oss. Det er første gang siden vi flyttet hit at jeg har gått i pysj til kl 4. Heklet denne katten Sylvester til William i går. Den ble ferdig etter at han var gått i seng så jeg la den i sengen hans og i dag tidlig kom han løpende inn til oss og sa, mamma du har laget den ferdig til meg du med et stort smil.


Frosken Frankie har fått seg en venn;0) Disse og flere morome dyr kan du finne oppskriften på her http://www.garnstudio.com/lang/no/kategori_oversikt.php. De er rakse og lage og veldig morsome.


Teppe mitt er nesten ferdig mangler bare pyntekanten rundt, men da må jeg ha mer garn første så da ble det hekling av katt til William...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren