søndag 4. mars 2012

Egersund mokkaservise


Dette utrolig flotte mokkaserviset i porselen har jeg elsket helt siden jeg var liten. Husker det så godt fra farmorhuset. Mamma har lenge hatt det stående i skapet, men jeg har nå fått arve det slik at det kan stå fremme og se pent ut igjen. Serviset består av 12 sett (kopp, skål og asjett) pluss sukker og fløteskål i fargene rosa, blå og gul. Så fint at pasteller er tilbake. Dette skal selvfølgelig få en fin plass i hyllen min. Det var stor stas i dag da pappa kom med det.
Serviset er fra prodsenten Egersund Fayance. Skal ta noen bedre bilder av det når jeg får tilbake kameraet.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren