mandag 23. januar 2012

STUE, KJØKKEN OG SPISESTUE


 






Kjøkkeninredning Herregård fra Sigdal.


Denne fine lysestaken kjøpte jeg på Åhlens før jul. Det er det eneste som står igjen av julepynten.
Den blir nok stående en god stund til.



Pute fra Sagen Vintage Design.






Begge putene over fra Sagen Vintage Design.


Engleputer kjøpt på nettbutikken Sofies Villa.


Peis fra Norpeis. Sofa og bord fra Skeidar.
Her har jeg planer omå gjøre noe for å tone ned det mørke.








Disse fine lyketene fikk jeg av min mor til bursdagen min. De er kjøpt på Fru Berg på Hoff i Oslo.

1 kommentar:

  1. Himmel og hav, unge dame !! Du har en fantastisk lekker stil.....Ikke ser jeg annet en at dette huset må være totalrenovert ??
    Hage er godt for sjelen...Min er full av sniler..de elsker tagetes..kommer opp på verandaen og oppi ei kasse der !! Pyton..Jaja, så har man noe' å fylle tiden med:Snilejakt !!

    Tuddal er såå skjønn og så SUR i gråvær !! Synn for Vesla som ville vise oss hvor nydelig der er ''Merkelig sommer....regn vær helj-
    klemmer klemmer

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en fortsatt fin dag.

*Har du ikke blogg, gjør du slik:
1)Skriv din kommentar i det hvite feltet
2)Skriv inn ordrebekreftelsen (gjenta bokstavene du ser over)
3)Trykk for Anonym
4)Publiser kommentaren